Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel
offlineorganistowka blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Projekt: CIEPŁY DOMEK
50846 odwiedzin | wpisów: 62, komentarzy: 241, obserwuje: 77

Grill jest dla mięczaków...

autor: organistowka blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

...prawdziwi twardziele robią ogniska!

blog budowlany - mojabudowa.pl

Parapetówka się odbyła, wszyscy przeżyli, chałupa też. Wcześniej proboszcz poświęcił chałupę z naciskiem na sypialnie i stałym, tekstem: nowa chałupa, nowy potomek. Się zobaczy ;)


Tuż przed parapetówą, rzutem na taśmę praktycznie udało się skończyć taras. Praktycznie - bo pomalowaliśmy go dwoma warstwami drewnochronu bezbarwnego, zostało jeszcze położyć jakiś kolor na wierzch. Niestety oleje są drogie, więc na razie będzie taki.
blog budowlany - mojabudowa.pl

Schody - część z której jestem najbardziej dumny. 

blog budowlany - mojabudowa.pl

Deski przycinał i przykręcał Tato. Cyklinowałem osobiście bestią wypożyczoną od kierownika budowy (1972 rok, spółdzielnia pracy Wrocław). Papieru poszło masa, ale i tak taniej niż gdybym wziął cykliniarza.

blog budowlany - mojabudowa.pl

Muszę jeszcze ładnie obić boki deskami i posadzić jakieś krzewy. Nie mam na razie koncepcji jakie, ale porzeczki też by były fajne. Z agrestem.

Na potrzeby imprezy wykonałem przepiękny żagiel przeciwsłoneczny z czterech zasłon od Mamy - były to pierwsze zasłony w moim domu rodzinnym. Mają więc już 35 lat.

blog budowlany - mojabudowa.pl

Zszyłem je sznurkiem i zaczepiłem pinezkami do deski podrynnowej a u dołu - linka plus śledzie w trawniku. Koncepcja jest fajna, więc trzeba będzie na allegro kupić żagiel i jako dach nad tarasem będzie git.

blog budowlany - mojabudowa.pl

Rodzinę mam dużą - dostałem w prezencie ślubnym od małżonki ;) Przyjeżdżali na raty, zeszło do nocy. Testowaliśmy piwa z małych browarów.

blog budowlany - mojabudowa.pl

W ramach podziękowania za pomoc przy budowie naszego domu na ścianie nad stołem w centralnej części domu zawisła taka kompozycja:

blog budowlany - mojabudowa.pl

Jest na niej każdy, kto pracował. Niestety pomysł zrodził się już po budowie i nie mam zdjęć moej Mamy, która wszystkich roboli przez cały ten czas karmiła pysznymi obiadami. Dziękujemy za to mocno Mamo!!!

Smażylim kiełbaski, testowalim piwo...

blog budowlany - mojabudowa.pl

... każdy zachowywał się jak zwykle ;)

blog budowlany - mojabudowa.pl

Teraz czeka mnie tylko jeszcze wizyta i chrzciny wykonane przez tą ekipę, i będzie można spokojnie mieszkać.

blog budowlany - mojabudowa.pl

;)


Komentarze (9)
autor:drozdzik  dodano: 2015-07-07 | 11:11:04
Taras fajnie wyszedł, szacun za ogrom pracy. Ognicho też fajna sprawa ale tylko...tych zasłon szkoda: ) potrzymalyby jeszcze z 35:)
Odpowiedź do drozdzik
autor:organistowka  dodano: 2015-07-07 | 12:03:56
Zasłony po parapetówce wróciły na swoje miejsce - karnisz w moim gabinecie. Nie mają żadnych ubytków i spokojnie pociągną i 100 lat ;)
autor:monikaiszymon  dodano: 2015-07-07 | 11:16:43
cudowne zdjęcia, dobry aparat i jeszcze lepszy operator;) taras fajnie wyszedł, naprawdę :) super że juz sobie mieszkacie, parapetówka widać ze udana, to dobrze wróży :)
autor:rybitwianka  dodano: 2015-07-07 | 12:45:46
super imprezka :) fajnie mieć taką pomocną rodzinkę .... !!!!
autor:madic27  dodano: 2015-07-07 | 13:10:02
widze ze zabawa była na całego a markiza to pierwsza klasa! pozdrawiam...
autor:spelniamymarzenie  dodano: 2015-07-07 | 13:59:44
Aż mnie w sercu ścisnęło :) w te okolice przez 20 lat jeździłam z Rodzicami na najlepsze wakacje w życiu! klimat prawdziwie domowy! Życzę dalszych sukcesów, szczęścia w domu i dalej tak wspaniałych ludzi wokół siebie!
autor:pawel74  dodano: 2015-07-07 | 23:17:53
Piekne zdjecia.Szczesliwego mieszkania :)
autor:izulek-2013  dodano: 2015-07-27 | 11:10:12
Kazdy zachowywal sie jak zwykle...heee hee padlam!!!
autor:poddebemmurator  dodano: 2015-08-08 | 22:21:30
Gratuluję parapetówki! U nas proboszcz w tym roku poświęcił dom, a najwięcej chlapał wodą święconą na sypialnię :-) kocham ogniska, bardzo mi się podobają fotki z waszej imprezy!
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów:46332
Liczba wpisów:204793
Liczba komentarzy:865712
Liczba zdjęć:755162
Użytkownicy online:530
Pow. użytkowa: 197.5 m²
Pow. użytkowa: 93.7 m²
Pow. użytkowa: 139.9 m²
Pow. użytkowa: 99.8 m²